Przejdź do głównej zawartości

Posty

NOWY!

Chili z indykiem

To chyba pierwsze (prócz wegetariańskiego) chili, jakie przygotowałam. Jest przepyszne. Można spokojnie podać je w formie "burrito", lub z ryżem, albo po prostu z chlebem. Jest sycące, a ostrość możemy wyważyć sami, tak samo jak dobrać odpowiednie dodatki - nie ograniczajcie się.

SKŁADNIKI: *1 cebula, posiekana *4 ząbki czosnku, posiekane (grubo) *1 duża czerwona papryka, pokrojona w kostkę *50 dag mielonego mięsa z indyka *1 łyżeczka mielonego kminku *2 łyżeczki mielonego chili *2 puszki pomidorów krojonych *1 puszka białej fasoli *sól
DODATKI: awokado, czerwona cebula, natka pietruszki, starty ser cheddar, kwaśna śmietana, nachosy itp.
PRZYGOTOWANIE: Dwie, trzy łyżki oliwy rozgrzewamy w dużym rondlu o grubym dnie. Dodajemy cebulę, czosnek, paprykę i smażymy przez 10 minut na średnim ogniu, mieszając co 2 minuty. Następnie dodajemy mięso i smażymy przez kolejne 10 minut, mocno rozdrabniając je drewnianą łyżką. Gdy mięso będzie zrumienione, dodajemy przyprawy i mieszamy (z solą możemy po…

Najnowsze posty

Makaron z serem

Flaczki z boczniaków

Świeży bigos z kurczakiem

Makaron w cukiniowo-serowym sosie

Zapiekanka rybna

Spaghetti bolognese

Ziemniaczana tortilla

Sałatka z kaszy jaglanej z ciecierzycą

Kotleciki warzywne z pomidorową salsą

Zupa z kurczakiem, gnocchi i zieleninką